محصول صنعت بیمه باید به مردم اطمینان و آرامش ببخشد
نوشته شده توسط : هنگامه
رئیس کل بیمه مرکزی ایران:
محصول صنعت بیمه باید به مردم اطمینان و آرامش ببخشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: صنعت بیمه باید به گونه‎ای عمل کند که نتیجه آن موجبات اطمینان و آرامش مردم را فراهم آورد.

خبرگزاری فارس: محصول صنعت بیمه باید به مردم اطمینان و آرامش ببخشد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد کریمی شامگاه دوشنبه در جلسه پوشش بیمه‎ای حوادث و مسائل مربوط به سیل اخیر در گلستان اظهار داشت: جبران خسارت در حوادث غیرمترقبه سهم دولت نیست بلکه بیمه‎ها باید در این عرصه وارد شده و به خوبی فرهنگسازی کنند.

وی تصریح کرد: زیربناهای گلستان در بخش‎های مختلف آب، برق و گاز در مواقع حادثه، امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند که این مهم خودش یک هنر و قابل تقدیر است.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران پیاده‎سازی طرح نوین در جامعه را اولویتی مهم خواند و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح می‎توان بار مسئولیت دولت را کاهش داد و مسئولان مرتبط در این راستا وارد عمل شوند.

کریمی با اشاره به اینکه 33 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‎گذرد و مسئولان نوکری خود را با ارائه خدمات شایسته به مردم اثبات کرده‎اند، اذعان کرد: در کنار هر حادثه‌ای که متوجه جامعه بوده، مسئولان همیشه در کنار مردم بودند و این امر سبب شده تا آنها به کشور و انقلاب خود دلگرم باشند.

وی با تاکید بر اینکه در صنعت بیمه باید مدیریت ریسک مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: چنانچه در بیمه و زندگی مردم مدیریت ریسک اعمال شود بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه میانگین بارندگی کشور 150 میلیمتر است، خاطرنشان کرد: میزان بارندگی و سیل اخیر در استان گلستان 105 میلیمتر گزارش شده است که البته این بارش‎ها نعمت خداوندی است ولی اگر به درستی تدبیر نشود تبدیل به نعمت خواهد شد و خسارات زیادی نیز بر جای خواهد گذاشت.





:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: